tiistai 12. huhtikuuta 2011

Sponsori - Partioaitta

Totta se on, Teltassa-projektilla on nyt sponsori!

Yksi niistä yrityksistä, joilta tiedustelin kiinnostusta yhteistyöhön oli Partioaitta. Kirjoitin sähköpostia toimitusjohtaja Nina Ehrnroothille, joka innostui hankkeesta heti.

Viime viikolla kävin Partioaitan toimistolla Pohjois-Haagassa tapaamassa Partioaitan ja Greendoorin (maahantuoja) väkeä. Pidimme palaverin leppoisissa tunnelmissa päästen vaivattomasti samalle aaltopituudelle. Kieltämättä aistittavissa oli pientä huvittuneisuuden sävyttämää epäuskoisuutta, kun kerroin suunnitelmistani. Mutta ei minulle ainakaan ihan suoraan sanottu, että "Taidat olla vähän sekaisin", vaikka ehkä joku niin saattoikin hiljaa itsekseen ajatella. Mutta väliäkö sillä, tapaaminen oli kaikin puolin asiallinen ja onnistunut.

Haluan korostaa sitä, että Partioaitta sponsoroi hankettani vain välineiden osalta. En ole Partioaitan palkkalistoilla, eikä tililleni kilahda käteistä heidän kassastaan. Kyse on puhtaasti siitä, että he tarjoavat minulle tarvitsemani välineet, ja minä puolestaan tarjoan heidän yritykselleen ja tuotteilleen näkyvyyttä.

Tulen jatkossa ajoittain kirjoittamaan retkeilystä mitään tietämättömän kaupunkilaisen näkökulmasta omat arvioni minun käyttööni luovutetuista varusteista. Minulla ei ole minkään valtakunnan käsitystä siitä mikä merkki tai brändi on hyvä tai huono, joten voin luvata, että kirjoitan kokemuksistani näiden välineiden suhteen ilman ennakkokäsityksiä puhtaasti empiiristen kokemusteni perusteella. Minulle teltta on teltta ja makuupussi on makuupussi. Aloitetaan siitä, että opetellaan laittamaan teltta pystyyn ja löydetään makuupussista vetoketjun pää. Tältä tasolta "tuotetestaamiseni" lähtee.


Kiitokset vielä Ninalle, Veli-Pekalle, Jarmolle, Mikalle ja Jussille. Teidän ansiostanne tämä ei jää ainakaan välineistä kiinni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti